ღღღ-دخترک خستهღღღ
ღღღ-دخترک خستهღღღ
همه را دوست دارم اما....

 
 

سلام خداجونم

خداجونم این دفعه نیومدم که بگم دلم گرفته

خداجونم این دفعه نیومدم که بگم مشکل دارم به دادم برس

خداجونم این دفعه نیومدم که بگم باتنهاییم چیکارکنم؟

خداجونم این دفعه نیومدم که بگم دلم ازدنیاپره کی منومی بری پیش خودت؟

خداجونم این دفعه نیومدم که بگم چرا...

خـــــــــــــــــــــــداجــــــــــــــــــــــــــــونم

این دفعه فقط واسه یه چیزی اومدم

فـــــــــــــــــــــــــــــــــقــــــــــــــــــــــــــــط به خاطرتواومدم

خداجونم این دفعه اومدم فقط بهت بگم

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی دوست دارم خداجونم

خـــــــــــــــــــــــــــــدایا دلم می خوادهمیشه ازتو بگم،همیشه ازتوبنویسم

خــــــــــــــــــــــــداجونم ازت خواهش می کنم  به همه ی ما کمک کن راه مونوپیداکنیم

بهمون کمک کن هرگزازتوغافل نشیم

خیلی دوست درام خداجونم



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت17:58---15 آبان 1391
با سلام .همه وبلاگت احساسی ست یه کم واقعه گرا باشد بهتر است .زندگی لیوان چینی ظریف نیست بعظی وقتها چینی کلفت و ضمخت هستش .http://www.loxblog.ir/images/smilies/smile%20(27).gif

رضا
ساعت5:57---30 آبان 1390
سلام ریحانه خانم
جطورین حالتون خوبه؟ ایشالاصد سال زنده بمو نی ناسلامتی مثل اینکه او ل جوونی ته ها مثل بولد وزر وبتو هموار کن وبرو جلواگه تند نری من پیرو پاتال ازت جلو میزنما؟ به اندازه نوک سوزن بدقول هم شدی من دوآدرس دیگه هم برات میزارم ببین منه کاربرات خراب لوله اگزوز شکسته ی لنت سوخته ی درب وداقون چطوری میرم جلو سریع بروجلو که نفرینت میکنم که یک شوهر غرغرو نصیبت بشه!نفرینای من رد خور نداره اگه بحوای برات دعا کنم که هروقتی بخوای تشکیل زندگی بده خدایه فرد دل بخواه و مو رد علاقتو نصیبت کنه پس سریع بروجلو ومطالب جذ اب ودلنشین عاطفی وپند آموز بنویس که وقی وارد خانه ی دلت شدیم خستگی ازتنمون خارج بشه ایشالاکه موفق باشی دوآدرس خدمت شمااگه دوست داشتین سربزنین اگه هم نخواستین بازهم ممنون.
www.mr32su.blogfa.com
www.mr11su7.loxblog.com


sotehdel
ساعت11:40---29 آبان 1390


sotehdel
ساعت11:39---29 آبان 1390


sotehdel
ساعت11:38---29 آبان 1390
سلام.
عالی بود.
منتظرتم.
بای تا های.


میلاد
ساعت16:34---25 آبان 1390
سلام دوست عزیز خیلی وبلاگ قشنگی داری.امیدوارم در همه مراحل زندگیت موفق باشی

H_Darkness
ساعت19:35---23 آبان 1390
سلام دوست عزيز

آپم

خوشحال ميشم بهم سر بزني

منتظرم...


مــ ژده
ساعت22:17---22 آبان 1390
قشنگ بود.
خوشحال میشم به وب من تو بلاگفا سر بزنی


اکیلا
ساعت0:23---17 آبان 1390
سلام خوبی،برگشتم از اردو،خیلی خوش نگذشت اما خوب بود،

راستی آپم بدو بیا

منتظرتم


اکیلا
ساعت0:21---17 آبان 1390
سلام خوبی،برگشتم از اردو،خیلی خوش نگذشت اما خوب بود،

راستی آپم بدو بیا

منتظرتم


نیلوفر
ساعت11:15---14 آبان 1390
سلام ریحانه جون.
چه وب قشنگی داری. چقدر این درد ودل با خدات قشنگ بود. خیلی آرومم کرد. مرسی
بهم سر بزن خانمی خوشحال میشم نظرتو در مورد وبم بدونم


جوجوتنها
ساعت14:41---9 آبان 1390
سلام وااااااااااااای چه وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم بمنم سری بزنی و اگه با تبادل لینک موافقی همدیگرو بلینکیم...

رضا
ساعت17:41---7 آبان 1390
سلام خانوم خانوما
خوبی عزیز؟ریحانه جون به خوب جایی چنگ انداخته ای مطلبت بسیار عالیه دوستی باخدابالاو وا لاترین دوستی هاست همه دوستی ها،عشق ها ومحبت هاگذرا وفناشدنی است جزدوستی باخدااگه اصلشو بخواهیم تمام علا ئق ازخداسرچشمه میگیر ه ودرنهایت به خدا برمیگر ده مااگه بتونیم پشتوانه ی پایداری چون خداداشته با شیم درکنارارتباط باخدا میتونیم دوستی ها وعلا ئق دیگه هم داشته باشیم واززندگی مالذت کامل را ببریم هیچ ارتباطی پایدار تر ومستحکم تر ازرابطه ی باخدانیست انشاا... به آ رزوها وخواسته هاتون بر سین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, توسط ریحانه
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.