ღღღ-دخترک خستهღღღ
ღღღ-دخترک خستهღღღ
همه را دوست دارم اما....
   دخترک


دوستای گلم این مطلب از خودمه.

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

دخترک خسته وتنها کنارساحل دنبال گمشدش میگشت.

کوله بارش پربود از تنهایی ودربه دری!نمیدونست میخواد کجابره

گیج و سر گردون بود.موهاش ژولیده وپاهاش پر از تاول های رنگین.همدردش شن وماسه ها بودن ورفیق تنهاییش دریا . یه روز دخترک سراغ گمشدش رو از دریا گرفت.

دریا گفت :اگه بیاد پیشت میمیره

دخترک گفت:پس منوببر پیشش

دریا گفت:اگه بری پیشش میمیریی

دخترک حیرون مونده بود.بین مرگ و زندگی مرگ رو انتخاب کرد ورفت پیش ماهی گمشدش تا اونجا بمیره

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خوشتون اومد؟

 



نظرات شما عزیزان:

آیلین
ساعت22:08---31 خرداد 1393
سلام نانا جون وبلاگ خوبی داری.من که خیلی راضی ام.اگه بشه بازم سر میزنم.

محسن
ساعت13:22---28 شهريور 1390
سلام نانا.مرسی که وبلاگم اومدی وبلاگ خوبی داری اینا واقعا میگم عزیزم

بهزاد
ساعت13:09---25 شهريور 1390
سلام ریحانه جون،وب خوبی دارید.من شماروبه اسم نانادرقاب زندگی ریحانه لینک میکنم وشما منوبااسم*ستاره*لینک کنیدمرسی.

adriana
ساعت23:01---23 شهريور 1390
mahshari azizm be man sar mizani?

man ham san tu hastam


ناصر
ساعت1:14---22 شهريور 1390
سلام عزیزم عالی بود مرسی که به وبلاکم سر زدی بازم بیا خوشحال میشم

یلدا
ساعت20:14---18 شهريور 1390
سلام عزیزم پست خیلی خوشگلی بود دوست داشتی بهم سر بزن خوشحال میشم

محمد امین
ساعت11:32---18 شهريور 1390
بازهم سر زدم ولی من زیاد نمیتونم سر بزنم اصلا وقت ندارم فقط دارم تراوین بازی میکنم وقتم رو گرفته ولی سعیم اینه بهت سر بزنم

محمد امین
ساعت23:51---17 شهريور 1390
سلام جیگر طلا خوبی من سر میزنم
وقتش رو ندارم زیاد بهت سر بزنم
گرفتار این تراوین لعنتی شدم
دارم دیوانه میشم
خسته هم هستم این روز ها خیلی بهم فشار وارده


شهاب ♥ سحر
ساعت23:32---17 شهريور 1390
سلام عزیز دلم
بسلامتی آپ کردی

به به معلومه که خوشم آمد

بازم آپ کردی اطلاع بدی فدات

بازم سر بزنی بهم
هر روز آپ میشیم


اکیلا
ساعت22:21---17 شهريور 1390
سلام عزیزم وبت عالی شده،راستی وقتی دوستان تو نظراتشون بهت میگند نانا ناراحت نمیشی؟

تنها
ساعت22:11---17 شهريور 1390
تنهایی من پاکترین و باوفاترین یاری است که در تمام زندگی پیدا کرده ام. تنهایی من با شادی های من شاد می شود و با غم های من غمگین. تنهایی من هیچ وقت مرا تنها نگذاشته است. من هرگز تنها نبوده ام چون همیشه تنهایی من در کنار من بوده است. در فرهنگ تنهایی من خیانت جایی ندارد. تنهایی من به آسانی به دست نیامده است. تنهایی من از انتهای یک کوچه مه گرفته و غمگین با ناز و کرشمه به سمت من تنها آمده است. تنهایی من با تمام چیزهایی که در خود دارد مرا تنها نمی گذارد. در تنهایی من، غم ، اندوه ، عشق شادی ، خاطرات و من جای گرفته است. در تنهایی من همیشه می توان صدای موسیقی را شنید. در تنهایی من همیشه فیلمی برای دیدن وجود دارد. در تنهایی من همیشه کتابی برای خواندن هست. در تنهایی من اشک همچون مرواریدی می درخشد. من تنهایی خود را دوست دارم. چون با وفاترین یاری است که در تمام زندگی پیدا کرده ام...
عالللللللللللللللللللللللللل للیییییییییییییی بود



مجتبی
ساعت20:47---17 شهريور 1390
پاسخ:آخی.گریه نکن نااااااازی

cholman khan
ساعت20:07---17 شهريور 1390
خیلی قشنگ بود مرسی پاسخ:نظرلطفته

دیوووووووووووووووووووووووووووونه
ساعت19:41---17 شهريور 1390
سیلام

وای اره خیلیم حال کردم باهاشپاسخ:مرسی.دارم برات.درستش کردم


مجتبی
ساعت19:30---17 شهريور 1390
من از اون شکلک بالاییه خوشم اومدپاسخ:مخسیییییی

محسن
ساعت19:28---17 شهريور 1390
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری نانا.ممنون که به وبلاگم اومدی من لینکت میکنم.پاسخ:منم همینطور

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, توسط ریحانه
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.