ღღღ-دخترک خستهღღღ
ღღღ-دخترک خستهღღღ
همه را دوست دارم اما....
  


 

تو باکلاس شدی ؛ لبهایت بوی سیگار میدهد.....

اما من دلم پیش لبهایی با طعم آدامس خرسی مانده است

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت12:10---10 مرداد 1393
به بعضیا باس گفت: باشه باووووووووووووووو!
شما خیلی باکلاسی...
ما که تا یادمونه کلاسامونو میپیچوندیم!!!


ترنم
ساعت11:05---30 شهريور 1390
سلام عزیزم .
ببخشید ناراحتت کردم . یه ذره عصبانی بودم . تو به بزرگواری خودت ببخش
آخه گلم این عکسا از تو بعیده . یه ذره خجالت بکش


به تو چه....
ساعت13:07---29 شهريور 1390
سیلام جیگر بیا به سکسی ترین وبلاگ و نظرتو بده بای.

ترنم
ساعت12:55---28 شهريور 1390
واقعا که ! خیلی بیشئوری . از تو انتظار نداشتم
راستی نظر قبلیو وللش خودم فهمیدم


اکیلا
ساعت22:28---17 شهريور 1390
از تو دیگه بعیده.

badboy
ساعت19:57---17 شهريور 1390
تو اهل انتقام باشی یا نه روزگار همیشه آمادست پس توام آماده باش_دفعه دیگه اومدم نظر خصوصی میذارم


پاسخ:باشه


badboy
ساعت19:08---17 شهريور 1390
نمیدونم چرا تو کتم نمیره که دختری ولی با این احوال...

یه روزی یه روباهه داشت از جنگل فرار میکرد،بش رسیدن گفتن چرا داری فرار می کنی ،گفت؛آقا شیره دستور داده اونایی که زبونش درازه ببرن-بش گفتن خوب حالا مگه زبون تو از همه درازتره-گفت نه ولی اول میبرن بعد اندازه میگیرن

این دقیقا همون کاری که تو داری با خودت ودیگران می کنی

گور بابای همه یادد باشه همیشه خودت از همه چیز مهم تری و مهم ترین زمان زمان حاله گذشته ارزش فکر کردن هم نداره ویه چیز دیگه تنها انتقامی که میتونی از این دنیا بگیری شاد بودن.

حالا؛حال کردی یه سری بمون بزن

خوش باشی
پاسخ:واقعا ممنون


ناصر
ساعت18:02---17 شهريور 1390
سلام عزیزم این کلیب رو که گزاشتی منو حشری کردی عاشق لبم
پاسخ:اههه-خودتو کنترل کن


دیوووووووووووووووووووووووووووووووونه
ساعت17:46---17 شهريور 1390
سیلام

چرا آپ ماپ نمکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:آپ کردمممممممم


cholman khan
ساعت14:06---16 شهريور 1390
برای این که از دست این ناراحتی یک نواقت!راحت شی بیا این جا منتظر نیظرت هستما!!

دیووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونه
ساعت20:52---15 شهريور 1390
سیلام خوفییییییییییی؟؟؟
وای عاشق وبتم
در کل همش
عاشق خودتم هستم به جون تو
خیلی بااحساسی
عاشق این عکسام هستم
مخصوصا اون دوتایی که دارن همدیگرو میبوسن و .....
در کل خیلی باحالی
همیشه میام
همیشه بیا


شهاب
ساعت1:18---14 شهريور 1390
سلام
باز آمدم
به به چه وب خوشگلی
1 نظرم دادم برا اسمت
اونم بگم محشره راست گفتم بخدا
اون نظرو واسه خنده دادم عزیزم
وبتم آپ کن دیگه باشه تا بیام هر روز سر بزنم


شهاب
ساعت0:34---12 شهريور 1390
سلام دوست کوچولوم
مرسی که به وبم سر میزنی
منتظرتم باشه
توی نظر در مورد اسمت یکی هستش که به آخری رای داده اونم کسی نیست جز من واسه خنده


دیووووووووووووووووووووووووووووونه
ساعت20:33---11 شهريور 1390
سیلام خوفیییییییییی؟؟؟
وبتو از وبای به روز شده دیدم
نوشته بود دخترک خسته
میخواستم بدونم چیکار کردی که خسته شدی؟؟؟کمک میخواییییییییی؟؟؟
شوخخخخییییییی کردم بابا
به دل نگیر
وب خیلی قشنگی داری
به منم سر بزن خوشحال میشم
فقط مواظب باش نترسیاااااااااا
منتظرمبیا این گلم بگیر واسم بیارش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 11 شهريور 1390برچسب:, توسط ریحانه
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.