ღღღ-دخترک خستهღღღ
ღღღ-دخترک خستهღღღ
همه را دوست دارم اما....
  


زندگی یعنی فاحشه با ویسکی اضافه

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

به نظر شما زندگی یعنی چی؟؟



نظرات شما عزیزان:

sina
ساعت16:36---29 آبان 1390
سلام وب باحالی داری بیا به وب ما هم سر بزن من منتظرتم.راستی من دنبال یه دختر بودم که نویسنده ی وبم شه بعدش که وب تو رو دیدم کارت بیسته بیا به وبم سر بزن اگه خوشت اومد برام نظر بزار که بیام اسمتو بزارم جز نویسنده های وبم باشه؟منتظرتم

نیلوفر
ساعت11:29---14 آبان 1390
به نظر من تعبیرهای زیباتری هم واسه زندیگ هست...
زندگی یعنی من، زندگی یعنی تو، زندگی یعنی ما، و یکی گشتن با همه ی آنچه که هست، مثل دریا با رود، مثل آتش با دود، و خدا را دیدن، واز او پرسیدن، راز این عشق که میسوزاند، همه ی هستی ما را هر دم..
موفق باشی ریحااااااااااننننننننننه جون


رضا
ساعت16:31---6 مهر 1390
سلام عزیز
وب خوبی داری بعضی از مطالبشودیدم بااین شرا یط سنی مدیریت خوبی دا ری ریحانه جون زندگی یعنی هستی باضافه ی محبت چون محبت سر منشأ تمام خصلت های خوب مانند عشق،دوست داشتن، فداکاری،شادابی و.......میباشد.موفق باشی


مژده
ساعت15:02---3 مهر 1390
زندگی جنبش جاری شــ دن است
از تماشـاگه آغاز حیات
تا به جایــ ی که خدا میداند.


دختران آفتاب
ساعت16:19---2 مهر 1390
سلام گلم
خوبی
با این قالب وبلاگت قشنگ تر شد


عبداله
ساعت15:01---28 شهريور 1390
زندگی فاحشه با ویسکی اضافه !!!!!؟؟؟؟
به نظر من زندگی زیباییهای دیگه ای هم داره مثل.............


eli joon
ساعت1:06---27 شهريور 1390
سلام دوست عزیزم وبلاگ زیبایی داری به منم سری بزن با افتخار لینکت کردم.تازه وباگمو را انداختم......

سحر ♥ شهاب
ساعت18:17---17 شهريور 1390
سلام دوست گلم

ما باز آمدیم عزیزم

عزیزم ما هر روز میایم دوست دارم آپ باشی باشه

ما منتظریم بازم بیا انرژی


پاسخ:شما جون بخواه


arash
ساعت17:42---17 شهريور 1390
زندگی یعنی تمام قوانین باید شکسته بشه زندگی یعنی فرصت رو از دست بدی چه بخوای چه نخوای...زندگی یعنی همیشه حسرت چیزی رو بخوری که نداری زندگی یعنی گند زدن به لحظه ها زندگی یعنی همین که الان هر چی گفتم شوخی کردمپاسخ:پ منم دارم شوخی میکنم

پوریا
ساعت13:54---16 شهريور 1390
سلام ریحانه خانوم
وبلاگ واقعا زیبایی داری من که خیلی خوشم اومد من پوریا 15 سالمه من ی پسری هستم احساساتی عین خودت بخاطر همین خیلی دوست دارم و خاطرتو خیلی می خوام از آشنایی باحات خوش حال شدم برای اینکه با هم حرف بزنیم بیا به وبلاگم نظر خصوصی بده من هم یه وبلاگ دارم پیشکش البته من توش فیلم آهنگ و موزیک ویدیو بازی و از این چیزا دارم اگه بیای قدمت رو جفت چشمام


ترنم
ساعت11:30---14 شهريور 1390
ممنون خوبی از خودتونه
منم ازت خوشم اومده
تا تعبیر تو از دوست خوب چی باشه
ولی بدون من تا حالا در حق هیچ کس نامردی نکردم .


ترنم
ساعت11:30---14 شهريور 1390
ممنون خوبی از خودتونه
منم ازت خوشم اومده
تا تعبیر تو از دوست خوب چی باشه
ولی بدون من تا حالا در حق هیچ کس نامردی نکردم .


محمد امین
ساعت10:39---14 شهريور 1390
نمیشه خیلی ضایع هست
ولی زندگی از ......... برای من بی ارزش تره ولی نمیدونم چرا بهش چسبیدم ولش هم نمیکنم


محمد امین
ساعت8:01---12 شهريور 1390
سلام
برای قالب تو اینترنت دنبال قالب بگرد با این اینترنت ذغالی نمیشه قالب های سنگین رو باز کرد
در مورد زندگی خیلی فرق میکنه با یک زندگی فاحشه
از زمین تا آسمون
زندگی یک چیزیه مثل ...
مثالش جالب نیست نپرسی بهتره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 11 شهريور 1390برچسب:, توسط ریحانه
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.